lördag 10 november 2012

Jul hos Ateljé Vidagård

Vi har varit på Julöppet hos Ateljé Vidagård idag. Förra året missade vi det, varför minns jag inte, men i år tog vi oss dit. Så julpyntat pch mysigt i butiken och utanför var det ponnyridning! Liam fick träffa Tomten också, han fick sitta i knät och hjälpa till att dela ut godispåsar till barnen. Jisses, vad lycklig han var efteråt. Lite shopping blev det också såklart, en löpare och ett kuddfodral till jul!

IMG_6576IMG_6573IMG_6579IMG_6578IMG_6580IMG_6584IMG_6588IMG_6591IMG_6595IMG_6582IMG_6603IMG_6598IMG_6607IMG_6609

Efteråt åkte vi och hälsade på barnens morfar i Skruv. Det blev en hel massa gos och bus med hundarna och en hel del prat. Bestämde också att Liam framöver ska ha en heldag med morfar och sen sova över. Det var han snabb att tacka ja till, min lille pojk. Åka traktor och lastbil med morfar en hel dag – kan det bli bättre?

3 kommentarer:

Hanna- mamma till Alexander & bebis i magen sa...

Så mysigt med julmarknad!

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Va mysigt!

Anonym sa...

Ooooo...Underbart & såå mysigt :)
/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam