torsdag 22 november 2012

Vackra fossingar

IMG_7290

Min lilla flicka ligger och luftar sina fossingar efter ett morgonbad. Dom är så fina, de där små fossingarna. Och det är verkligen stor skillnad från hur de såg ut när hon föddes och nu. Hennes PEVA-fot (till höger på bilden) är lite mindre än den andre och tiden får utvisa hur många storlekar det kommer skilja dom åt.

Det blir ett nytt besök idag på Ortopeden i Växjö, efter att vi varit på 5-månaders kontroll på BVC. Kommer säkert gå jättebra. Hennes fötter ser så fina ut och skavsåren har läkt jättefint!

7 kommentarer:

Malin sa...

Jättefina små fossingar! Verkligen stor skillnad.

Anonym sa...

Naw...Såååå söta små fossingar - Puss -
Om det är skillnad...den är enorm/Många Kramar till Er alla!

Tess sa...

Hej.
Vad skönt att det går åt rätt håll, har full förståelse för er situation och orostankar då min son föddes med en PEVA fot. Han är i dag 8år, och man kan se lite skillnad om man ställer fötterna barfota bredvid varandra.
PEVA foten är lite bredare och kortare, så det är väldigt viktigt att han provar båda skorna när man ska köpa nya, annars är det inte mycket som märks i vardagen. Lycka till med all fram över! Titta gärna in på vår blogg, även om det fortfarande är under uppbyggnad.
www.familjenochkaos.blogg.se

Andrea Svensson sa...

Men tänk vad de kan göra idag ändå, läkarna alltså. Helt otroligt vad fina hennes fötter blivit!

Vanilla sa...

Det är ju helt FANTASTISKT vilken sjukvård vi har i Sverige! Så häftigt att lilla foten är alldeles rak och fin nu! :-)

Kram

Emma sa...

oj vilken skillnad! men den högra foten är kortare?
kram

Pappan Anders sa...

Vad glad jag blev av kortet på fötterna :-)
Vi har bra läkare!
Ha de gott

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam