tisdag 6 november 2012

Mössa från Manky.se

IMG_6352

Denna mössa Bow Black kom till mig förra veckan från Manky.se. Det är ju inte varje dag jag får något, det är ju oftast barnen, så det var väldigt välkommet med något som bara är till mig själv. Och något som jag verkligen behöver dessutom! Mössan, från märket White, är stickad med en söt liten pälsboll upptill och rosett fram. Riktigt mysig och kommer hålla mig varm i vinter!

Manky.se har Sveriges största utbud av mössor för alla tillfällen och erbjuder även ett brett sortiment av halsdukar. Varumärken som du hittar i butiken är bland andra Svea, Rut m.fl, Resteröds, Barts och många, många fler!

2 kommentarer:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Åh vilken söt mössa, ser verkligen mysig ut :)

Anonym sa...

Waooo,såå snygg :)
/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam