tisdag 13 november 2012

En kista full med överraskningar

När jag och brorsan var små hade vi en kista där vi förvarade utklädningskläder. Att klä ut sig var bland det roligaste vi visste, nästan ännu roligare än att bygga koja i skogen. I kistan fanns allt möjligt, farmors gamla klänningar, smycken, hattar, halsdukar, skärp och en hel massa annat. Det var lika spännande varje gång man öppnade den!

Liam är väldigt inne på det här med pirater, riddare, trollkarlar och prinsessor just nu. Så nog kommer Tomten med lite utklädningskläder i julklapp. Men då måste man ju förvara dom någonstans också. Så ja, självklart ska mina barn ha en lika spännande kista som vi hade som små. Jag tog ett snack med Tomten häromdagen och jag är ganska säker på att han kommer komma med Kista Star från Kids Concept i julklapp!

Hela Star-serien från Kids Concept är verkligen en favorit. Vitt passar till allt och är väldigt lättmatchat, sen att det är stjärnor på gör ju inte saken sämre heller!

8 kommentarer:

Anonym sa...

vad fick du för all den där reklamen du just gav lekmer? :)

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag skulle också vilja ha en sån till Jonah där han kan ha sina utklädningskläder, så praktiskt :)

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) sa...

Star-serien är verkligen helt underbar :)

JessicaMaria sa...

Kistan är himla fin men så liten bara :-(

Anonym sa...

Ååååå...Underbart & vilken tur att du "snackade med Tomten" hihi...
Ha en underbar dag//Kram Annmi

Hanna- Mamma till Alexander och bebis i magen sa...

Den kistan fick Alexander förra året av hanns farmor :) Sååå fin!

Lilli Nyfiken - Småbarnsmama! sa...

Här önskas också endel från den serien. Kistan, kroke (fast vit) och lampan... Nu harjag fått filmen jag vann hos dig :)

Miss M sa...

Denna ska vi köpa till Elsa också! Älskar deras vita Star-serie, och har bordet, stolarna & klädhängaren redan =)

Tänkte också ha vår till utklädningskläder förresten =)

Kramar!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam