lördag 24 november 2012

Agnes Julkalender 2012

Kalendern

Förra julen blev det ingen här i bloggen då vi var mitt uppe i en flytt. Men i år är det äntligen
dags för mig att ge mina läsare en riktigt spännande julkalender och chansen att vinna massor av fina julklappar!

Den 1 december är det alltså dags för Agnes Julkalender 2012 som kommer att göra väntan på den riktiga jultomten lite roligare! Varje dag mellan 1-24 december kommer en lucka att öppnas vid midnatt. Bakom varje lucka finns en rolig tävling som alla kan delta i och ha chansen att vinna enda fram till klockan 22:00 då jag drar en mycket lycklig vinnare. Alla deltagare har alltså 22 timmar på sig att delta innan en ny lucka öppnas. Lucka 24 ser lite annorlunda ut. Den pågår i en vecka
och där kan en vinnare kamma hem en spännande liten goodiebag med smått och gott!

Detta kommer bli jätteroligt och jag hoppas även innerligt att så många som möjligt vill vara med och tävla!
Håll nu ögonen på glänt, första lucköppningen är väldigt nära – bara en vecka kvar nu!

15 kommentarer:

Fröken M sa...

åhh va kul :)

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :) sa...

Jag kommer definitivt vara med i tävlingar och hoppas på lite tur :)

Anna L sa...

ÅH så roligt.

Wihlborgskan sa...

tjohoo!! Ser fram emot detta!! (men gillar inte att jag inte får uppdateringar från bloglovin' varje dag... krångel... får vakta din blogg själv istället, moahaha)

Emma S sa...

Spännande :-)

Vanilla sa...

Vad roligt! :-)

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Vad spännande! Och vilket jobb! Kram, Ingrid

Caroline Andersson sa...

Spännande :)

Pernilla W sa...

Vad kul :) Spännande!!! med en kalender för alla mammor ;)

Anonym sa...

Så skojsigt :)
/Kram

Pappan Anders sa...

Hoppas att en pappa också får vara deltagande så den inte bara gäller mammor. Då blir jag diskriminerad.
Ha de gott :-)

Sandra - mamma till Molly sa...

Så spännande och kul! :D

Carolina sa...

Ja, vad kul! Kram

Miss M sa...

Superkul! Nu ska man bara hitta tiden att vara med i alla också =)

Sara - Ensamstående mamma sa...

Åh så spännande, ser verkigen fram emot det här :) Du har alltid så himla bra och behövliga vinster :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam