fredag 2 november 2012

Bus eller godis!

Ikväll har Liam, Veronica och Orlando klätt ut sig och charmat till sig en massa godis hos vår familj och släkt här i byn. Liam var ju inte alls hågad på att klä ut sig till en början, men så fort Sara och barnen kom och hämtade oss klädde han på sig sina utklädningskläder direkt! Han är ju väldigt inne på det här med trollkarlar och feér just nu, så en blandning fick det bli.

Oj, vad roligt han har haft och så mycket godis han har fått!

IMG_6066IMG_6080IMG_6082IMG_6076IMG_6088IMG_6078

3 kommentarer:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Hua vilka läskiga men söta ungar :)

Caroline Andersson - Mamma till Elias sa...

Veronica är läskigt lik min kusin när hon var liten :)

Anonym sa...

Hihi...Såå söta/Puss & Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam