fredag 6 mars 2009

» presenter

Har lagt ett par timmar på att göra i ordning Liams garderob idag. Och när jag ändå var i farten passade jag på att ta lite bilder på alla kläder han fått!

Gammelmormor Elsa har shoppat loss rejält.
Stackarn lade även en hel del hundralappar på rosa kläder då vi fortfarande trodde det var en liten tjej i magen.

Av morfar Gunnar fick vi en snuttelapp och strumpor!

Mormor Anneli har köpt lite mer neutrala kläder.

Tant Lena skickade en söt bodie med matchande byxor.

Nadde och Jörgen!
Vill att Liam ska växa i dom tuffa jeansen NU!

Av farmor och farfar fick vi en snuttelapp och 1000:- att handla det sista till Liam för.
Så Simon och jag tyckte att den här mobilen skulle passa finfint ovanför spjälsängen. Resten av pengarna lade vi på annat nödvändigt.

Dessi i Stockholm skickade den här söta bodien.

Gammelmorfar Harry och Lucia.

Farfars syster Vonne och hennes man Sören kom med fina kläder igår..

...likaså farfars bror Roland!

2 kommentarer:

bagerskan sa...

Oj, vad massor med härliga presenter lillkillen har fått!!
Kram Karin

Anonym sa...

gud så fina & gulliga kläder han har fått.. :)
blir man sugen eller vad?hehe..
måste komma en dag med presneterna ju innan han växer förbi storlekene..hehe...
Pussssa Sara E

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam