tisdag 17 mars 2009

» lost in the tv-tablå

Tokälskar vår inspelningsbara boxer. Perfekt för mig som följer varenda jäkla serie (inklusive repriser som man redan sett 10 gånger om). På tisdagar är det totalt fullspäckat med massa bra program. Vänner, Den rätte för Rosing, Desperate Housewives, Christine, Brothers & Sisters och The Mentalist. Überbra att kunna spola fram och tillbaka hitan och ditan samtidigt som man spelar in ett program på en annan kanal. Lost-helvetet börjar väl också antingen ikväll eller nästan vecka så där har vi ännu ett program som jag bara måååste se. Jävla skitserie egentligen. Mamma och jag följde det stenhårt när jag bodde hemma. Men sen tröttnade hon och kvar blev jag. Nu när man glott på detta virrvarr av intriger och mord så måste man ju bara se slutet, men förhoppningsvis är detta sista säsongen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Agnes!
Jag känner precis igen mig i det du skriver jag skulle med kunna följa hur många serier som helst även om man sett dom förrut, fantastisk uppfinning den där inspelningsbara boxern.
Du ville ju man skulle skriva om man var inne och läste och jag brukar vara inne och läsa ibland, roligt att se hur det går för er. Han verkar vara hur snäll som helst lille Liam och söt är han med.

hälsn. Anna Edberg

Agnes sa...

Nämen hej! Hade ingen aning om att du var här inne och tjuvkika ibland, vad kul!:)
Hoppas att allt är bra med er och lilla Maja!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam