onsdag 19 mars 2014

Vår onsdag

IMG_7963

Mammas lilla blomma ♥

Vilket tråkigt väder vi har. Vi hade ju vår alldeles nyss men nu är det helkonstigt. Snöar det inte så spöregnar och blåser det. Men imorgon skulle det visst bli lite varmare och även lite sol, härligt!

Efter dagislämningen i morse spenderade jag flertalet timmar på verandan där våra utemöbler målades. Grundade dom förra veckan och nu har de fått ännu ett lager färg. Hoppas på att hinna måla sista lagret imorgon, så vi kan börja möblera där ute. Kunna sitta ute när våren väl bestämt sig för att komma. Komma på riktigt, alltså.

Kvällen har vi spenderat inomhus. Lagat middag, lekt, spelat tv-spel och sällskapspel. En lugn onsdagseftermiddag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin klänning :-)

Anonym sa...

Våren kom verkligen av sig. :(
www.mammatea.se

Anonym sa...

Naw..Söt Mammas blomma /Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam