tisdag 4 mars 2014

Förenade liv

pic-logotyp

Förenade Liv erbjuder försäkringar till organisationer, företag och framför allt människor i alla åldrar och olika skeden i livet.

För dig som är medlem på Familjeliv.se kan jag tipsa om en medlemsförmån hos Förenade Liv. Äventyret börjar ju redan i magen så för de som väntar smått finns deras gravidförsäkring Gravid Bas helt utan kostnad, man kan även utöka skyddet med Gravid Plus. Alla barn behöver en bra och trygg start i livet och för det finns deras barnförsäkring som gäller dygnet runt och oavsett vilket hobby eller sport just ditt barn ägnar sig åt. De erbjuder även ett familjeskydd som ger en extra ekonomisk trygghet om det som inte får hända plötsligt händer.

På Förenade Livs hemsida kan du läsa och få mer information om alla deras försäkringar. Du kan även läsa mer om deras hjärtefråga, deras engagemang mot våld i alla former. Förenade Liv stödjer såväl insatser för att förebygga våld i samhället som arbetet med att bevaka de brottsdrabbades intressen.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Låter bra - ska kika in/Kram & tack för tipset!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam