tisdag 4 mars 2014

Promenader

20140303_120100

Mobilbild från gårdagens morgonpromenad.

Vad man saknar att ha en hund, vilket tur att man kan låna någons ibland när längtan blir stor. Bamse har bott hos oss sen i lördags och han verkar trivas bra. Han är ju så himla snäll och lugn. Och lydig som sjutton. Och så rastar han oss fyra gånger om dagen vilket behövs, jag behöver ta tag i promenerandet igen och få in lite bra rutiner på det.

Efter dagislämningen idag tog vi vår morgonpromenad och på vägen hem hälsade vi på Eve och bulldogen/minigrisen Bella för lek och prat. Och nu är det snart dags att ge oss ut igen och hämta hem barnen.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Så mysigt & vilket vackert foto <3
/Nospuss & Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam