torsdag 27 mars 2014

Rensa bör man annars dör man

I eftermiddag har vi – mellan skjutsningar till kyrkis, matlagning och annat – hjälpts åt att gå igenom grejer på vinden. En massa leksaker som barnen hade som små och andra prylar har nu lagts ut på en “lokal” köp&sälj-grupp på facebook. Hoppas på att bli av med lite som bara tar plats. Har en massa kläder med som ska gås igenom, men får bli en annan dag.

Barnen blev eld och lågor när vi hittade den här bilbane-mojängen. Gömde undan den för ett tag sedan då dom tröttnat, när man plockar fram det igen blir det som nytt för dom. Kul hade dom verkligen, Nomi kom med glädjetjut hela tiden.

IMG_8324IMG_8315IMG_8347IMG_8355

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi...Så härligt kan riktigt höra lilla Nomis glädjetjut/Kram på Er!

Elina sa...

Så härligt med lite rensning. Jag skulle också behöva rensa i barnens gömmor för galet vad saker dom har :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam