tisdag 18 mars 2014

När det är som roligast

“Mamma, jag vill inte hem! Jag ör inte tlött!!” Så lät det efter två timmars kvällslek med Nemo och Nikita. Det var inte lätt att varken få in honom i bilen, ut ur den igen eller få in honom i huset. Det är väl klart att man måste få sura lite, när mamma avbryter just då leken är som roligast. Men efter lite sagoläsning med pappa fick vi honom i säng och nu sover han gott. Imorgon väntar veckans första dag på dagis, och då måste man vara utvilad och på hugget!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam