fredag 14 mars 2014

Barntavlor från Motivorama

I brevlådan igår låg det två underbara barntavlor från Motivorama. Ramade in dom i gårkväll och fick upp dom på barnens rum fem minuter innan läggdags. Kunde ju inte vänta tills idag, det kliade alldeles för mycket i fingrarna.

Nomi fick tavlan Ugglekaos som nu hänger över hennes bokhylla tillsammans med hennes andra minnestavlor. Liam fick ABC-mix och det var tur, då fick jag äntligen tummen ur och hängde upp hans andra två tavlor också. De fick alla tre hänga i hans lilla tråkiga hörna bredvid garderoben. Så himla fina tavlor, underbart färgglada!

Tusen tack till Ewa som står bakom mysiga butiken Motivorama!

IMG_7776IMG_7782IMG_7789IMG_7791IMG_7802IMG_7793

4 kommentarer:

Sandra sa...

Haha så söta! :) Hoppas barnen blev nöjda!

Anonym sa...

Ooooo...Underbart söta Tavlor & vilka ljuvliga rum de har Liam & Nomi <3

/Kram i varmaste vårsolen från mig!

Elin - Livat på torpet sa...

Men så fint det blev! Uggletavlan var ju huuur fin som helst!!
Kram

Anonym sa...

Så fina!

www.mammatea.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam