lördag 15 mars 2014

Biobesök och kvällsmys

IMG_7882

Idag hade vi en liten överraskning till Liam, ett biobesök på Biostaden i Kalmar. Äntligen dags för honom att få se Tingeling och Piratfén och oj, vad nöjd han var efteråt. Så snart vi satt oss i bilen talade han om hur mycket han gillade överraskningen. Nomi var under tiden hos farmor i Nybro. Hade gått jättebra, massa lek, sagoläsning och våffelfika. Nöjd och glad tjej när vi kom och hämtade henne efter storhandlingen.

Ikväll har vi inte gjort många knop. Soffhäng med lördagsundehållning på tv, filmen Wolf of Wall Street och lite go plockmat. Mums!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att lille Liam gillade överaskningen - Så mysigt :)
Mumms den där Plockmaten ser riktig gotti ut/Kramar Annmi

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam