torsdag 20 februari 2014

Pysselkillen i farten

IMG_6966

Liam fick jättefina pärlor i födelsedagspresent av Nemo och Nikki. Jag fick ett armband häromdagen och då blev pappan i huset lite lipig, så nu har Liam pärlat ett till honom också. Han har slagit in det i ett paket och skrivit “pappa” och ritat hjärtan på. Så har han gömt det någonstans i huset som pappa ska få leta upp sen.

Liam och jag har bara tagit det lugnt idag, pysslat och myst. Igår var vi iväg hela förmiddagen med gammelmormor i Nybro. Det blev lite shopping, lunch på konditori och bilbesiktning. Hon behövde lite sällskap och stöd då hon var förberedd på att “skrothögen” (som hon kallar den) inte skulle gå igenom. Men det gjorde den!

Nu dröjer det inte länge förrän Nomi ska hämtas på dagis. Då blir det lite fart och liv här hemma igen, ordningen återställd!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Naw...Såå söt han är Liam <3
Pappsen kommer bli så lycklig/Kramar Annmi

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam