fredag 21 februari 2014

Buzzadorkampanj: Kinder Schoko-Bons

IMG_7045

Här hemma har vi en som är tokig i Kinder-choklad. Nej, det är inte Liam. Utan sambon. Får Liam ett Kinder-ägg brukar han ta leksaken och Simon nallar åt sig chokladen. Snabbt och skoningslöst.

Vilken tur då att jag lyckats kamma hem en av Buzzadors nya kampanjer: Kinder Schoko-Bons. Smarriga chokladbitar med hasselnötter. Och vilken tur också att paketet damp ner lagom till helgen, dessa ska testas ikväll!

Snabbfakta
• Chokladbitar som är roliga att dela med sig av
• Riktar sig till hela familjen
• Omslagspapper för bättre hygien och mindre kladd
• Idealisk för olika familjestunder och som bjudchoklad
• Innehåller hasselnötter, mjölk och soja
• Förpackningsstorlek: 125 g
• Säljs i de flesta dagligvarubutiker som; ICA, Coop, Willys, Hemköp etc
• Ca pris:19,90 kr

Vill du också registrera dig som Buzzador och få chansen att testa nya produkter helt gratis?
Klicka här för att registrera dig, och ange hemskt gärna att det är jag (agneslauedberg) som värvat dig!

2 kommentarer:

Elin - Livat på torpet sa...

Men nu blev jag avis! Jag fick inte komma med i den kampanjen ... men kanske lite tur också nu när jag inte "får" äta mer idag ;)
Kram

Sara - Ensamstående mamma sa...

Oh my, vilken härlig kampanj! Kanske lika bra att jag inte kom med ;)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam