söndag 2 februari 2014

Kyrkosång, snöbollskrig och våffelfika

Klockan tio idag kom snälla Sara, hämtade Liam och skjutsade barnen till kyrkan för lite sångövning. Hann dricka lite kaffe och snacka skit med henne innan vi åkte dit igen för gudstjänst och för att lyssna på barnens fina sång. Efteråt fick Nomi sova middag och de tre andra busarna hade roligt snöbollskrig ute!

Nomi är nu vaken igen och vi sitter nermysta i soffan, tittar på Skönheten och Odjuret och smaskar på våfflor. Tror alla tre längtar tills pappa kommer hem från jobbet lite senare. Tills dess ska vi inte göra så många knop, bara hålla oss inne och ta det lugnt.

IMG_5847IMG_5853IMG_5860IMG_5850IMG_5907IMG_5923IMG_5930IMG_5949IMG_5953

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå mysigt & så otroligt fina foto <3
/Kramar Annmi

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Det ser härligt ut! :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam