tisdag 4 februari 2014

Pågående tävlingar

Just nu har jag fyra pågående tävlingar och det är sammanlagt åtta stycken vinnare. En vinnare får välja ett valfritt smycke från Love and be proud, alldeles lagom till alla hjärtans dag, och en vinnare får två supermjuka och söta gosedjur från TinyDino.se. Sedan har vi en massa fina vinster från Disney också. Tre vinnare får varsin DVD med Flygplan, en vinnare får biobiljetter till filmen Frost samt ett gosedjur och två vinnare får varsin Frost-leksak.

Klicka på tävlingsbilderna nedan för att komma direkt till tävlingarna. Delta bums och lycka till!

Love and be proud 2TinydinoDisney FlygplanDisney Frost

1 kommentarer:

Anonym sa...

~ Många fina Tävlingar ~
Jag har nog 1 lott i varje hihi /Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam