fredag 1 november 2013

Tävling: Lamaze

Lamaze

Jag tävlar om Dragelefanten Peanut från Lamaze hos Agnes!
Var med och tävla
här du också!

Vinst:
En vinnare får den söta Dragelefanten Peanut från Lamaze. Vinstvärdet ligger på ca 250 riksdaler + frakt!

Ditt barn kan knuffa eller dra den söta elefanten Peanut. När han rullar hör barnet den lilla skallran samtidigt som de klara färgerna och det prasslande tyget stimulerar ditt barn till att greppa, röra, knuffa och dra.

För att delta med en vinstchans (obligatoriskt):
• Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem som skulle få den söta elefanten och varför.

För tre extra vinstchanser (valfritt):
• Gilla min facebooksida och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
• Tipsa om tävlingen på din blogg/facebook och länka hit till tävlingen, lämna sedan tipslänken i din kommentar.
• Prenumerera på min blogg hos Bloglovin' och skriv vilket nummer du blev, eller om du redan prenumererar, i din kommentar.

Ni får själva välja hur många vinstchanser ni vill ha (endast första momentet är obligatoriskt) och sammanlagt kan ni få 4 stycken. Tävlingen vara i två veckor och avslutas fredagen den 15 november klockan 21:00. En vinnare utses, kontaktas via mejl och presenteras även i ett vinnarinlägg. Lycka till allihopa!

47 kommentarer:

Mirjam sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)
Denna söta elefant skulle jag ge till min lille Adrian om jag vann, han tycker så mycket om färgglada saker!
Har gjort ett inlägg om tävlingen på min blogg här:
http://testu.blogg.se/2013/november/tavling-hos-agnes-avslutas-1511.html#comment
Följer dig även på bloglovin sen tidigare.

Ha det bra!
mirjam_99@live.se

Nathalie - Mamma till Charlie sa...

jag är med och tar 4 chanser.

1. jag är med och tävlar. jag skulle vilja vinna denna till dotterns kusin! han håller på att lära sig att gå och denna skulle bli perfekt i julklapp för den lille sötnosen. han är bara två månader äldre än charlie, så charlie kan få leka med den också sen :).

extra:
gillat din sida på fb, nathalié teodorson.
delat tävlingen: direktlänk https://www.facebook.com/OnlyYarp/posts/3420276002258
följer redan men gillade inlägget.

mvh nathalié
yarp.blogg@gmail.com

Anonym sa...

1Vinstchans ....
Jag skulle ge denna ljuvliga Elefanten till ett av mina snart 17 barnbarn som Julgåva (har ju många att köpa till hihi)

A.Eriksson
annmi.eriksson@hotmail.com

Sandra sa...

Sandra Mårtensson, sandra_martensson@live.com

Om jag vinner så skulle min son Loke få den söta elefanten. Jag älskar elefanter och har lite elefanttema på Lokes saker och då vore ju Peanut en självklar deltagare i samlingen!

Gillar din FB sida, och där heter jag Sandra Mårtensson.
Delat på FB, men vet inte hur jag skickar dig länken. Min länk är iaf offentlig :)
Prenumererar redan på din blogg!

Anonym sa...

Christina Frisberg heter jag och jag är så gärna med och tävlar om en så supersöt elefant, om just jag drar vinstlotten så ska jag ge den till mitt barnbarn Matias som är 1 1/2 år och som bor i Madrid, jag längtar så fruktansvärt efter honom heeela tiden, men han kommer i jul till mormor som tur är!! :)
Jag har gillat din fb sida sedan tidigare under mitt namn Christina Frisberg.
jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under samma namn.
Jag följer dig redan på bloglovin och gillade tävlingsinlägget där som nr 2.
Jag tror det blir 4 vinstchanser för mig!!
frisanpoxy@hotmail.se
KRAMELIKRAMEN!!! <3

Amanda S sa...

Åh!! Min dotter blir fyra månader i december och skulle ÄLSKA denna elefant så självklart skulle hon få den :)
Följer dig på bloglovin sedan tidigare!

amanda123_321@hotmail.com

Wihlborgskan sa...

Åh vill gärna vara med ♥

Tre lotter,tack.

Min lilla Irma skulle ÄLSKA elefanten, sen hon började gå för en månad sen knallar hon omkring mest hela tiden...
hon har en blå elefant med bollar som hon gärna släpar omkring på, känns lite fiffigare med Lamaze-varianten som har hjul :-D

Gillar dig på FB sen tidigare (Camilla Wihlborg), och blev nr 3 att gilla inlägget på Bloglovin.

Hoppas HOPPAS på tur ♥

Camilla W, wihlborgskan(a)gmail.com

Anonym sa...

Följer dig delar och gillar och är med och tävlar om dragelefanten till Isac 1 år.
Den var ju så söt och fin. Jag tror att han skulle gilla den!
maude@tyfonmail.se maud lindberg

Lotta sa...

Den vill jag gärna vinna. Våran minsting Noah på 6 månader skulle få den!
Gillar dig redan på FB och på bloglovin och inlägget men vet dock inte vilket nummer jag har! Var ser man det?
liselotte.bergstedt@telia.com

Lina Eckerström sa...

Jag är gärna med :)
1, Idag är det 1 vecka sen våran yngsta dotter entrade världen :) Elefanten hade jag gärna gett henne i julklapp.
2, Gillar din facebook - Lina Eckerström
3, Följer dej sedan länge på bloglovin !

Ha en fin helg nu :)
linaeckerstrom@hotmail.se

Petra Mary-Anne Christensen sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar och skulle ge elefanten i julklapp till vår lille Frej som precis börjat gå sina första steg. Den här färgglada och pedagogiska kompisen skulle han älska.

Jag gillar din sida och delar tävlingen på FB alias: Mary-Anne Christensen
https://www.facebook.com/petra.christensen.9

Jag följer på bloglovin sedan tidigare och gillar inlägget. Tar 4 lotter.

Hälsningar
P Mary-Anne Christensen
gnuttisen@hotmail.com

Sara - Ensamstående mamma sa...

- Jag är gärna med och tävlar om denna söta elefant, till en bebis som kommer att kalla mig tant. Det är mitt första syskonbarn som snart är här, just nu är det min brors fru som bebisen bär. De har kämpat år efter år, genom sommar höst vinter och vår. Och äntligen fick de sitt efterlängtade plus, och om drygt 2 veckor får de ge sin bebis en första puss.

- Gillar redan din sida på Facebook (Sara Kramer).

- Har delat offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10151968003366628

- Följer dig redan på Bloglovin men gillade detta inlägg och blev gillare nummer 9.

Kram, Sara
sara_kramer@live.com

Caroline, 20år och blivande tvåbarnsmamma! sa...

Elefanten skulle i första hand vara till "tvåan", men jag är ganska säker på att även Elias kommer gilla denna! :)

Gillar din facebooksida - Caroline Andersson
Tipsat: http://fames.se/caroline/tavlingar
Prenumererar redan på din blogg.

Caroliinea@hotmail.com

Elina sa...

Åh! Jag är mer än gärna med och vinner jag,( vilket jag såklart hoppas att jag gör) så hade Charlie, min son fått den. Hade varit en perfekt julklapp :)

Jag gillar din blogg på FB - Elina Volanen
Jag följer dig redan på bloglovin. Nu håller jag mina tummar HÅRT!

Anonym sa...

Jag är absolut med :)


1. Jag skulle vilja vinna den söta dragelefanten
till min väns son som jag tror skulle bli en
väldigt uppskattad present.

2. Gillat på FB (camilla millah öman)

3. Följer redan på bloglovin


Hoppas på tur... Kramar // Millah
millahoman@hotmail.com

Anonym sa...

Lillebror får ärva många av storasysters leksaker så en egen fin elefant skulle han gärna vilja ha.

/Kicki
kicki.olofsson@yahoo.se

Spacegirl sa...

1. Den skulle min kompis son få - han skulle gilla den :-)

2. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/november/15-november-vinn-en-dragelefant.html

Spacegirl_@spray.se

Unknown sa...

Jag är gärna med och tävlar.
Vår dotter Vera skulle få den, tycker det är svårt att komma på julklapp till en liten men denna är ju helt klart högt upp på listan! :)
Gillar din sida på facebook redan: Emely Tuväng Korabik
Följer dig redan på bloglovin.

emely_tuvang@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är gärna med och tävlar om denna söta elefant <3 Vem som skulle få den? Jo, bebis såklart! :) De flesta leksakerna är siltna och dana nu efter att tre pojkar lekt med dom... så mycket behövs köpas nytt. Likaså är det med säng, babysitter osv - så om denna elefant flyttar hem hit så vore det ju underbart <3 Älskar Lamazes leksaker, så varför inte ge Lamaze till bebis? :)

Jag gillar din fb sida (Annika Nilsson Pettersson)
Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/november/agnes-2.html#comment
Följer dig redan på bloglovin, blv nr 11 som gillar inlägget.

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

MariaM sa...

Min systers bebis skulle få den fina elefanten i julklapp, om jag har turen med mig :)

Jag gillar redan dig på fb (maria mattson).
Delar tävlingen på fb https://www.facebook.com/maria.mattson.969
Följer dig redan på bloglovin.

Mvh Maria
mirre2@hotmail.com

veronica hedlund sa...

åhh jag vill jätte gärna vara med..

1. jag skulle ge den till min underbara syster dotter som är världens underbaraste unge.
2. jag har gillat på facebook (veronica hedlund)
3. jag har delat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/tavla-om-en-elefant/ ‎

4. följer dig redan på bloglovin så jag gillade inlägget som nr 12

kram veronica
veronica hedlund@hotmail.se

Debbie- Mamma till 2 prinsar & Gravid sa...

Jag är med och tävlar!
Min kommande bebis skulle få elefanten om jag vann den. Den ser ju hur härlig ut som helst!
deborapersson@gmail.com

MansonDust - en mammablogg om barnmode sa...

Jag vill vara med! Vill vinna denna till Oxy att ge i julklapp. Han skulle älska denna. :)

Gillar din sida på FB!

Carola L sa...

Elefanten skulle minsta kusinen få - han är bara 5 månader än så det vore en bra present.

Gillar på FB (Carola Lind)
Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/november/peanut-fran-lamaze.html
tavlingar(at)officefixarna.com

Unknown sa...

jag e med!!
min dotter på 9 månader hade fått den såklart!! hon har inte mycket saker som hon inte ärvt av storsyrran så det vore kul om hon fick nått eget!
jag har tipsat http://bitskemmatavlar.blogspot.se/2013/11/dragelefant-lamaze15nov.html
och jag gillar dig på fb- emma roos

Unknown sa...

glömde skriva mailadress:
lakritzflicka@hotmail.com

=)

EMma sa...

Jag är med !
Jag skulle vilja vinna den till Alvin att ge i Julklapp! Den skulle bli populär :)

Gillar på Fb, EMma Johansson
Delat på min blogg: http://emthetavlar.blogg.se/2013/november/jag-tavlar-hos-agnes.html
Följer dig på bloglovin sen länge :)
thesan89@hotmail.com

Anonym sa...

Den skulle jag ge till mitt barnbarn Viggo som föddes för tre veckor sen. Trodde aldrig att man kunde bli så lycklig och galen som jag är i denna lilla pojke. Känns som jag skulle kunna göra vad som helst för honom!
Har gillat din sida på fb Irene Eliasson
länkat här https://www.facebook.com/irene.eliasson?hc_location=stream
irene_e@spray.se

Anna M sa...

Mitt lilla kusinbarn Olle skulle få den här underbara elefanten i doppresent när han döps i januari =) vildvatten@hotmail.com

Carita sa...

Vilken söt. Det skulle bli en bra present åt lilla Richard. Tror den blir uppskattad!

mvh, Carita
turkost@gmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Jobbarkompisens lilla Alexandra skulle få elefanten om jag blir den lyckliga vinnaren.
FB: C Care Regn
Är följare på BL och har gillat inlägget.
Tipsat.
http://care69.blogspot.se/2013/11/15-nov-vinn-dragelefanten-peanut.html

care69(at)live.se

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Min sambos söta brorsdotter skulle få denna fina elefant! Hon är 1½ så hon skulle bli så glad över denna!

Jag tar även extralotter - jag har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

Ha en fortsatt fin söndag.

Lisa sa...

Åh denna tävling vill jag vinna! Skulle ge elefanten till mitt barn som än ligger i magen. Är beräknad den 7 Januari så det är ganska så snart.
Så söt! :)

Nina sa...

Min kusins lilla dotter Stella skulle få detta söta djur! En elefant betyder nämligen tur.

(nd11@live.se)

Anonym sa...

Denna skulle min dotter få, hon hade älskat den. Hon älskar alla djur och tror att alla heter Vovve. =)
En perfekt julklapp så hon kan lära sig att alla djur inte heter Vovve!
Jag gillar dig på FB, Tina Carlström
Jag tipsar på FB: https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

Kram Tina
christinecarlstrom@hotmail.com

Ingrid - Mamma till två sessor sa...

Jag är jättegärna med!

1. Vår lilla dotter Lily snart 8 månader skulle få den i julkapp. Det är så svårt att köpa julklappar till henne eftersom hon ärver mycket från storasyster, Men en alldeles egen och dessutom urgullig dragelefant skulle hon verkligen gilla!

2. Jag gillar din sida sen tidigare (Ingrid Polly)

3. Jag har tipsat här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2013/november/jag-tavlar-om-en-dragelefant.html

4. Jag följer dej sen tidigare.

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Den absolut sötaste elefant jag sett Peanut från Lamaze, kommer att bli till
stor glädje för en liten tjej, som just nu kallas för "lillasyster"!
Som nu efter stor sorg, bringar stor glädje till sin lilla familj..
Och stolta gammelfaster, vill gärna bidra med en riktigt fin "kompis"..

Följer redan via bloglovin, och gillat på fb...

Ha det så gott/ Marie

Anonym sa...

Gillar på fb Jenny Söderström
Gillar inlägget som nr 13 för följer redan på blogglovin
Skulle ge den åt min brors barn han skulle älska den när den far runt o mysa med den. Den skulle framkalla flera timmars lek

Jenny Thorsell sa...

Gillar på FB och hoppas på att vinna "Fantis" till min fina vän och kollega som nyligen fått en dotter.
ithorsell@yahoo.se

Erika - lilla familjen sa...

Jag är med! :)

Jag skulle ge denna till min dotter som övar för fullt på att lära sig gå, hon skulle tycka att det var jättekul att få dra runt på denna! :)

/erikanaslund@hotmail.com

chanette a sa...

1. Skulle gett denna till mitt söta gudbarn Pixie.. Hon hade älskat denna sötisen..

2. chanette andersson gillar dig på fb

3. tipsat på bloggen min---http://chanette.blogg.se/2013/november/vinn-hoa-agnes-15-nov.html

4. följer dig redan på bl..du har 482 följare då jag titta in där precis

chanette81@hotmail.se

Ulrika sa...

Har gillat din facebooksida: Ulrika dagérus
Har för mig att jag redan har varit med och tävlat här men kan inte hitta min kommentar?
Jag skulle iallafall vilja vinna denna fina elefant till min lilla Walter som kommer att fira sin första jul nu. Han är världens sötaste och gladaste (enligt mig hihi) som trots sin tuffa start (är född 3 månader för tidigt) nu har kommit ganska bra ikapp och älskar att upptäcka världen. Denna leksak skulle vara perfekt för honom att leka med, smaka på, känna på, skratta åt, ja helt enkelt upptäcka :)
Håller tummarna! Mvh Ulrika
U.dagerus@gmail.com

Elvira Holmberg sa...

Elvira Holmberg, elviraholmb@gmail.com
Om jag vann denna söta elefant så skulle jag ge den till min lilla brorson Hugo. Den skulle passa bra att ge som present under hans första julfirande.

Gillar även på Facebook (Elvira Holmberg)

Mats Magnusson sa...

Rolig elefant

Anonym sa...

Christina Frisberg
Jag är med!!!
Jag har gillat din sida sedan tidigare under mitt namn Christina Frisberg
och har delat tävlingsinlägget offentligt på fb.
Och vill ge den underbara leksaken till min lilla Matias!!
frisanpoxy£@hotmail.se
KRAMELIKRAMEN!!! <3

Kim F sa...

Hoppar in i sista stund! Min minsting Elmer skulle få elefanten i julklapp :-)

Gillar dig på Facebook och Bloglovin sen innan :-)

Det blir tre lotter!

Unknown sa...

Vill vara med, caroline_bjarnevi@hotmail.com
Skulle ge den till min svägerska som bebispresent då barnet var beräknat igår och det är tungt och surt nu på övertid och att hi smitta dem med en grym förkylning i helgen.
Vill ge henne den perfekta bebispresenten, med bra saker, jag som har barn och "vet". Att komplettera filten, heldressen, onepiecen och mössan med denna vore fantastiskt mysigt. Vi älskade våra lamaze leksaker!
Gillar på Fb, Caroline Carro Barro
följer på bloglovin,

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam