torsdag 14 november 2013

En hel massa ljus i mörkret

Grannen är ju en hejare på att pynta sitt hus med julbelysning varje år och då kan ju inte vi heller låta bli. Så nu lyser våra hus så grannt i mörkret och om bara två veckor ska jag äntligen få pynta inne med!

Julen är årets höjdpunkt om man fråga mig. Älskar, älskar. Har många fina julminnen och varje år kommer det tillbaka, som att man vore liten igen. Och det vill jag ge mina barn också, underbara julminnen med pyssel, bakning, pynt, dofter, musik, tända ljus och en massa mys och värme.

IMG_1938IMG_1933IMG_1930IMG_1948IMG_1927IMG_1946

8 kommentarer:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Så mysigt det ser ut :) Jag pratade med Jonah senast idag om att vi snart får börja julpynta inne :)

Amandas jul sa...

Meeen vad mysigt :)

Anonym sa...

Waooo så vackert & mysigt <3
Visst är Jul nå't speciellt/Natti Natti Kram

Unknown sa...

Jättefint!

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Så mysigt!! Kan du hålla dig till första advent med att börja pynta inne? :)

Carolina sa...

Åh vad fint, har känt att det kanske är lite tidigt men jag blir riktigt sugen nu jag med när jag ser dina bilder! ;-) kram

Elin - Livat på torpet sa...

Men åhh så fint! vi ska nog pynta altananen. Sen hoppas, hoppas jag att grannen fixar till det lika juligt med 1000-tals ljus i år som hon alltid gjort förut innan hon flyttade hit :)

Jeanette S sa...

Så otroligt fint och mysigt!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam