lördag 9 november 2013

Kosta Julmarknad

Idag under eftermiddagen och kvällen har barnens faster Lisa (aka Fladderlisa) varit här och hälsat på. Mycket uppskattat av barnen som lekt och busat med henne. Av oss också såklart. Och Nomi var som en helt annan unge. Hon satt still i hennes knä typ hela tiden. Vad hände där liksom? Lugnt och skönt för oss!

Vid halv fem gav vi oss ut i regn och blåst för att gå på invigningen av Kosta Julmarknad. Fick höra Carl Jan Granqvist hålla ett lite märkligt tal också innan de två miljoner juleljusen tändes i vår by! Det bästa enligt Liam var att få träffa tomten två gånger och få plocka godis i hans korg.

IMG_1183IMG_1191IMG_1193IMG_1202IMG_1213IMG_1215

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt & riktigt goa de är tillsammans Liam & Nomi <3
/Puss & Kram från "tant" Annmi

Elin - Livat på torpet sa...

Mysigt med julmarknad redan!! Längtar tills om några helger då det är en här med :)
Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam