onsdag 29 maj 2013

Sommarfina t-shirts till Liam

IMG_3482ny

T-shirts från Design by Sandsvik som tack för lite designhjälp ♥

Fick paket idag adresserat till Liam. Han var så lycklig när han såg det där rosa paketet och hans första gissning (“Hm.. Kläder!”) var alldeles rätt. Han gillar verkligen mjuka paket och blev väldigt glad över innehållet. Två par t-shirts med glassar och krokodiler – kan det bli bättre? Så somriga och fina! “Mamma, ta kort dom! Ta kort dom!” Han ville föreviga dom på bild också.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi Han är för skön Liam :)
Jättefina T-Shirt/Kram Annmi

Beatrice, en tvåbarnsmamma sa...

Jättefina!

Cissi - mamma till 2 små prinsessor sa...

Vilka fina!

Emelie - Mamma till Malte sa...

Vilka somriga och fina thirts !! :)

Anonym sa...

Glömde ju :(
Vilken fin Design du gjort,som alltid ♥
/Kram Annmi igen!

Elin - En trebarnsmamma sa...

Haha! Tror att alla bloggungar fattar det där med hur viktigt det är att fota saker ;)
Superfina tröjor också!
Kram

Sara - Ensamstående mamma sa...

Så fina! Hon är så himla duktig på att sy :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam