fredag 10 maj 2013

Familjen samlad igen

I eftermiddags åkte vi till Broakulla där Liam sovit över i natt. Dom hade varit ute och lekt hela dagen, han var så nöjd. Nästan lite för nöjd faktiskt för när vi skulle åka hem så fick vi höra “Mamma, jag måste stanna här.. jag måste det.” Han ville inte följa med hem alls, han hade alldeles för roligt.

Hade det inte varit så att han sovit borta i två nätter, så hade han såklart fått stanna kvar en natt till. Men nu hade vi saknat honom lite för mycket så efter att ha mutat med att han skulle få välja valfri glass i affären följde han glatt med. Muta is the shit.

Ikväll är det soffläge som gäller. Vi har nyligen ätit kycklingsallad med pita och currysås, Nomi har precis somnat, Liam tittar på Madagaskar och smaskar salta pinnar och vi ska också hitta en bra film att se. Är sugen på Jakten som jag hört ska vara bra, och så får det nog bli avsnitt sex av Game of Thrones tredje säsong.

IMG_1914IMG_1833IMG_1952IMG_1945IMG_1912IMG_1838

2 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

haha, mutor funkar alltid :)

Anonym sa...

Såå mysiga foto & muta är ibland bra hihi
HYa en fin Lördag/Kram Annmi

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam