onsdag 1 maj 2013

Första maj

Med första maj kom det riktigt varma vårvädret och givetvis mammas födelsedag. Hennes femtioförsta för att vara exakt. Så klockan två var vi och resten av familjen på plats hos henne i Lessebo för att fira. God middag och lika god efterrätt, och en himla massa lek och stoj för barnen med såklart.

Vi har helg här hemma nu, hela familjen. Ikväll blir det lite soffhäng med senaste avsnitten av Game of Thrones när barnen lagt sig och imorgon har vi planerat in ett besök i Kalmar och även ett i Nybro!

IMG_0909IMG_0893IMG_0881IMG_0879

1 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart & grattis till din mamms :)
/Kram Annmi

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam