onsdag 29 maj 2013

Jollyrace

ImageProxy

Nu är det snart dags för ännu ett Jollyrace hos Jollyroom!

De kommer under 12 timmar sälja ut 20 utvalda produkter per timme till superpriser och helt fraktfritt!
Produkterna byts 1 gång/timme, så det gäller att sitta bänkad framför datorn, beredd att klicka hem just dina favoriter.
Vilka produkter som kommer vara med på Jollyracet är hemligt, så det får ni se under racets gång!

Jollyracet pågår mellan 10:00 – 22:00 imorgon, torsdagen den 30 maj.
Sätt dig bänkad och var beredd!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Kanon :)
Tack för tips,Agnes/Kram Annmi

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam