söndag 26 maj 2013

Mors Dag

Mamma kom hit idag på lite Mors Dag-fika. Hon fick present som jag och Adde fixat, ett presentkort på Margaretas. Favoritbutiken, kan man väl säga. Jag fick också present från mina godingar. Liam sprang och hämtade en inslagen glasskartong som jag fick öppna. “Inte gass, mamma. Filme! Många filme!” Han kunde inte hålla sig utan skvallrade om vad som fanns i paketet; Berättelsen om Pi på Bluray och första säsongen av Grey’s Anatomy som jag ville ha!

Liam följde med mormor hem som planerat. Dom skulle åka och fira gammelmormor och sen hem och baka kanelbullar. Imorgon skulle Liam vara hos Lasse och äta pannkakor under tiden mormor hade ärende och om det blev fint väder skulle dom ge sig ut på sjön senare. Honom går det ingen nöd på alls.

Eftersom regnet öser ner idag bestämde vi oss för att rensa ut i källarförrådet. Men allt går ju lite fortare utan barn så Nomi fick åka till gudmor under tiden. Rensningen gick skitbra och nu är vi helt klara – skööönt! Nu ska jag åka och hämta hem min lilla loppa!

IMG_3232IMG_3229IMG_3224

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi Sååå söt Liam ♥ ...
Ha en fortsatt härlig Mors Dag
/Kram Annmi

Vanilla sa...

Lyxigt med lite tid för er själva, även om det var rensning på schemat! :-)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam