torsdag 23 maj 2013

Glasspaus

Efter att sambon kommit hem från jobbet och ätit middag med oss begav han sig iväg igen. Han och svärfar kollar på Kalmar FF – Öster ikväll, så han är hemma lite senare.

Så fort han åkt började Nomi sura, ingenting som hjälpte för lilla damen. Så vi klädde på oss lite och gick ner till affären där Liam fick välja en glass. Nomi sa knappt någonting, hon var så nöjd. Tills vi kom hem igen. Hon grinade genom kvällsmaten, badet, vällingen och nattningen. Men nu har hon äntligen somnat. Ja, man kan ju inte vara på topp jämt!

IMG_3072IMG_3062IMG_3042IMG_3052

3 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

Åh, lilla gumman... Inte lätt att veta vad som är fel alla gånger :(

Anonym sa...

Sötisar & näe...man kan inte vara på topp jämt/Puss & Kram Annmi

Cissi - mamma till 2 små prinsessor sa...

Härligt med glass och visst kan man inte vara på topp jämt, vi hade en sån dag här hemma igår också...

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam