tisdag 21 maj 2013

Paraply och rethosta

Det enda positiva med att ge sig ut febrig och dan i spöregn i morse var väl att Liam fick använda sitt nya, fina paraply. Barnen har varsin och Liam valde färgerna; röd och turkos. Han är så nöjd och stolt över de där paraplyerna och talar gärna om det för alla som går förbi, vilket fint paraply han håller i handen.

Under förmiddagen har jag och Nomi lekt och ätit i lugn och ro. Hon somnade strax efter tolv också så jag kunde vila lite i fred. Den jävla förkylningen vill inte ge med sig ännu och har gått från feber, täppt näsa och rivig hals till feber, täppt näsa och rethosta. Lika underbart som det låter. Men man får väl stå ut och nu dröjer det inte länge förrän klockan blir kvart i två och det är dags för dagishämtning. Hoppas bara det slutar regna tills dess.

20130521_085804[1]20130521_085756[3]20130521_085759[1]

Mobilbilder från imorse!

5 kommentarer:

Cissi - mamma till 2 små prinsessor sa...

Mycket fint paraply, förstår att han är stolt!

Krya på dig!

Anonym sa...

Hihi förstår att Liam är stort :)
Såå söt med sitt fina Paraply/Puss

Kryis Kram till dig mé Agnes ♥

Livet på Citronodlingen sa...

Jättefint!
Låter lite som vår sjuka... Kommer och går och när man tror att man är nästan bra kommer det tillbaka...

Anonym sa...

Vilka fina paraplyer!

www.mammatea.se

Carolina sa...

Superfint paraply, förstår att han är nöjd! Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam