fredag 31 maj 2013

En dag på Öland

Idag blev det en spontan utflykt till Öland! Vid elva körde vi hemifrån och startade med lite shopping i Färjestaden där barnen bland annat fick nya badkläder. Sen åkte vi till Joels Udde där barnens gammelfaster Vonne har sommarstuga. Massa fika, lek och prat blev det!

Vi lämnade ett soligt men blåsigt Öland och åkte till IKEA i Kalmar. Liam skulle minsann vara i lekrummet under tiden vi plockade på oss både den ena bra-att-ha-saken efter den andra. Hungriga var vi också så på vägen hem åkte vi faktiskt till Lessebo för att käka lite och vi fick även sällskap av barnens mormor.

Den friska havsluften har gjort oss riktigt slöa så ikväll gör vi inte många knop. Nomi nanar, Liam tittar på film och vi ska nog också leta fram någon att se. Lite sugen på Beautiful Creatures, kanske blir det den och en balja popcorn…

IMG_3607IMG_3578IMG_3598IMG_3583IMG_3580IMG_3627

1 kommentarer:

Anonym sa...

Oooo,så mysigt & vilken söt liten stuga :)
/Kram på Er i solen

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam