onsdag 8 maj 2013

Långhelgen kan börja!

IMG_1643

Fasen så härligt, vi har inte bara långhelg från och med idag utan nu är hemmet städat också.

Nomi sover middag och sambon morgnar sig i sängen efter en jobbnatt. Det dröjer inte länge förrän jag ska hämta Liam på dagis heller, förmiddagarna går så fort. Liam var väldigt glad och exalterad i morse för han visste det att mormor kommer och hämtar honom i eftermiddag och så ska han sova över där. Och imorgon natt ska han sova över hos gammelmormor för dom saknade honom en massa och det passar ju himla bra med då vi ändå ska dit på marknaden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt :)
Ooo,så mysigt för både Mormor,Gammelmormor & Liam hihi Önskar en trevlig långhelg & ett mysigt besök på marknaden/Kram Annmi

Livet på Citronodlingen sa...

Det är en härlig känsla när allt är nystädat. Synd att man sällan hinner med att få mer än en del i taget nystädad ;)

Sara - Ensamstående mamma sa...

Mysigt för mormor och gammelmormor att få rå om Liam lite :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam