torsdag 16 maj 2013

Ett skepp kommer lastat…

IMG_2267ny

…med Skip Hop! Hade ju sån vansinnig röta och vann ett presentkort på femhundra riksdaler att handla för hos Darling Express!

Barnen fick varsin supersöt matlåda (sänkt pris!), biet till Nomi och ugglan till Liam, som dom kan ha med sig på alla sommarens utflykter. Sen valde jag även ett matset med biet och matchande bestick till Nomi. Hon har redan en tallrik och skål med nyckelpiga som är riktigt tåliga och bra så valde även matchande bestick även till det setet.

Såå nöjd! Och som alltid snabb leverans och riktigt bra service från Lena!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Wow...Vilka fiuna saker & stort **Grattis** till denna otroliga Vinst :)
/Kram Annmi

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam