onsdag 15 maj 2013

LOPPI BLOGBAG maj 2013

Idag fick vi hem månadens Loppi Blogbag att testa här hemma. Många spännande
produkter som kommer komma väl till hands framöver. Riktigt kul att få prova på nya saker och smaker!

IMG_2282IMG_2290IMG_2295IMG_2313


MILDA

Receptboken “Säsongens Bästa Bakning – En härlig blandning recept med säsongens frukter och bär”
samt en receptapp för mobilen. Har bläddrat runt och hittat massor av smaskigt och något som absolut
kommer bakas här hemma är morotskakan, sambons favoritkaka.

BARNÄNGEN
En ny duschserie Shower + Lotion. Vårdande och doftar ljuvligt av avokado. Perfekt för dig som
har ont om tid eller ofta glömmer bort att smörja in dig efter duschen.

ARLA
Apetina® Creamy Block - mjuk variant av ost perfekt för sommarlivet och som ingrediens i sallader,
såser och röror. Den ska vi gotta oss med i helgen när grillen åker fram.

COOP
Smarriga grillsåserna COOP BBQ Hickory och COOP BBQ Chipotle som kommer komma
väl till hands under våra kommande grillkvällar.

STENA LINE
NICKE NYFIKEN-kit med pysselbok och kritor. Liam var snabb med att plocka till sig just
detta för älskar man Nicke Nyfiken och att pyssla så kan det ju inte bli så mycket bättre. Han ritade
länge och väl och vi spelade även det roliga bingot och memot!

 

Vill du också få hem en sån här spännande blogbag?
Anmäl dig på
facebooksidan Loppi Event!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Åh vilken lyxbag! Vad ska man göra för att få en sån?;)

Anonym sa...

Spännande :)
/Kram

Agnes sa...

Svar till Veronica Jakobsson:
Har lagt upp en länk i inlägget. Klicka in dig där och anmäl dig! :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam