tisdag 21 maj 2013

Playdate på speed

IMG_2963

Efter middagen åkte jag och barnen till Nomis gudmor Eve och hennes godingar Nemo och Nikita. Nikki har ju fyllt tre år alldeles nyssens så vi hade paket med oss, en jeanskjol och tröja med glassprint från Villervalla. Liam valde färg på tröjan och det blev en i favoritfärgen rosa!

Barnen har lekt som fullkomliga galningar ikväll. Dom måste ha gått på nått, typ socker. Så båda barnen var ganska trötta när vi kom hem. Nomi fick välling och nattades av pappsen och Liam åt lite gröt innan han också fick lägga sig för natten.

Nu blir det lite soffhäng i luuugn och rooo,

6 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt Playdate på speed :)
Härligt med "soffhäng" för mammsen & pappsen ♥
/Natti Natti Kram Annmi

SANDRATORN.SE - TÄVLINGAR I BLOGGEN! sa...

Haha, sockerkick! :D Härligt ju! :)

Livet på Citronodlingen sa...

haha, som det kan bli :)

Cissi - mamma till 2 små prinsessor sa...

Mysigt med playdate... även om det kan bli lite intesivt ;)

Alexandra sa...

skit känner mig som den sämsta bloggföljaren ever just nu.. :/ Skäms varje gång jag går in här att jag inte är inne på din fina blogg oftare..

Tänk att eran lilla lillskrutta snart blir ett år.. helt galet vad fort det går..
du såg den gröna jackan Liam hade på sig på ett inlägg längre ner vad var det för jacka?? Så snygg färg på den ju..

kram Alexandra..

Agnes sa...

Svar till Alexandra:
Men neeej, tänk inte på det! Man har sina perioder när man är jätteaktiv och i nästa inte alls, jag är likadan :)

Jackan är Villervallas softshelljacka, supernöjda med den. Ångrar dock att Nomi fått en jacka redan, hade gärna velat ha en likadan till henne.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam