tisdag 6 oktober 2009

» lek med morbror

Fint väder vi har idag. Riktigt höstigt mysväder och solen skiner!

Simon, jag och Liam var och hälsade på hos mamma i förmiddags. Sandra var där också, har inte träffat henne på flera, flera år så det var roligt att ses igen. Efter att Simon och Liam rullat hem för att sova, Sandra åkt till jobbet och mamma till Marie i Lenhovda så gick Adde och jag en sväng. Stannade till på Outleten och kikade lite. Mötte upp Nadde och vi lunchade i restaurangen. Mycket trevligt och gottigotti!

Simon har precis åkt till Lessebo för att handla skruv och plugg till alla tavlor och hyllor som ännu inte kommit upp på väggarna. Hoppas på att få upp resten i de närmaste dagarna så man får undan lite.

Liam och Adde sitter och leker för tillfället. Titta så söta dom är! Min lille fis är väldigt förtjust i sin morbror!

IMG_5065IMG_5082IMG_5070IMG_5088IMG_5079IMG_5081

3 kommentarer:

Nadine sa...

va vadå, är adde pappa till liam, va fattar ingenting, de är juh liksom sååå lika :D

Sandra sa...

Jaaauuu visst var det kul att ses igen. Kul att äntligen få se lille Liam, söt o go liten pojk. Kommer snart igen o då ska jag minsann se lägenheten också!!Ha det bra.

En Mölnbobos Liv sa...

Hej,
Nu har jag just startat min 5:e barntävling (alla är igång så var med i de andra också om ni inte är det)

Tävlingen hittar ni här

http://www.annakarlsson.se/blogg/2009/10/08/tavlingutlottning-vinn-valfri-pyjamas/

Jättekul om ni är med och tipsar om tävlingen

Hälsningar
Anna

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam