torsdag 1 oktober 2009

» kaos

Äntligen, äntligen, äntligen! Vår underbara dator monterades ihop igårkväll och bredbandet är flyttat till nya adressen! Gissa om jag varit handikappad de senaste två veckorna? Men nu är man tillbaka, härligt!

Wall Style 01Jag gjorde förresten a huuuuge misstake nyss. Hade fått för mig att WallStyle-tävlingen avslutades igår och presenterade precis vinnaren i ett inlägg. Men tog bort det direkt när jag upptäckte att den inte avslutas förrän klockan tolv idag. Shit, sicken klant man är. Tur att jag inte hann maila vinnaren jag drog. Ja jesus, så det kan gå! Men ni som ännu inte deltagit har två timmar på er. Delta, delta, delta! Så kommer en ny vinnare att presenteras i kväll!

Nu ska jag ta bilen och släpet till vårt gamla hus och fixa det sista. Ett lass till miljöstationen och städa lite innan vi kan lägga det bakom oss. Kan man lägga all tid och energi på lägenheten istället. Ska bli så härligt!

1 kommentarer:

En Mölnbobos Liv sa...

Ny tävling hos mig, deltag gärna och vill ni tipsa blir jag jätteglad

http://www.annakarlsson.se/blogg/2009/10/01/tavlingutlottning-presentkort-300kr-hos-oki-doki-barnklader/

Avslutas 15 november

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam