måndag 26 oktober 2009

» vinnare – kalasbolaget

Vinnaren av valfria varor till ett värde av 350:- från Kalasbolaget är nu dragen! Ett bamsegrattis till Maria!

Hej jag vill vara med och tävla om jag har turen att vinns så skulle jag välja 1. Köpa Star Wars tema till min stora pojk som fyller år i december. Eller 2. Köpa nått annat roligt tema till min lilla son som fyller år i januari. Eller 3. köpa hallowen saker och överaska med en rolig och mysig (mumsig) fest för familjen.

hoppas på tur nu.

Ett stort tack till snälla Lisen på Kalasbolaget för den finfina vinsten och tack till alla er som ville delta!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till Maria och tack Agnes för att du ordnade tävlingen!
Hoppas att det blir ett lyckat kalas. Jag lovar att leverera på direkten - så det är bara att du kontaktar mig Agnes.
Ha det gott // Lisen på Kalasbolaget

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ny tävling hos Tant:

http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_27.html

Med chans att vinna presentkort från en finfin barnbutik :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam