fredag 16 oktober 2009

» fredag

Liam har somnat för natten, han var trött efter lek, promenad och kvällsgröt. Adde är här nu och håller mig sällskap ikväll när Simon jobbar. Ska snart äta en massa god grillad kyckling, potatissallad och vitlöksbaguette – sååå goooott!

Liam och jag har förresten haft besök idag. Evelina och lille Nemo kom och hälsade på. Pojkarna hann leka lite innan Liam nanade middag och även en stund efteråt. Fikade gjorde vi också, mammas kanelbullar och sockerkaka fick det bli. Det var kul att ses igen, längesen nu ju.
Tog självklart lite bilder på fisungarna också!

IMG_5356IMG_5357IMG_5359

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam