torsdag 17 april 2014

Skärtorsdan

IMG_9511

Nomi i morse, påskafin liten buse!

Skärtorsdagen är kommen. Hade hoppats på lika soligt väder som igår, men idag är det ett evigt blåsande. Hindrade dock inte oss från att spendera förmiddagen utomhus. Hängt tvätt, hoppat studsmatta och gjort iordning vårt nya trädgårdsland. Igår eftermiddag fick vi nämligen ett ryck och åkte in till stan under eftermiddagen. Åt middag och handlade hem bland annat fröer och odlingsramar. Så idag har vi sått morötter, gul lök, dill, sallad och smultron. Ska bli gott – och mer ska det bli!

Snart kommer mamma och Lasse på besök, då får barnen chansen att tacka mormor för den roliga påskposten de fick i brevlådan igår. Varsitt paket med påskgodis!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Naw...Så söt liten Påskflicka!

/Påskpuss på liten kind från "tant" Annmi

Dessie - en hjärtebarnsmamma sa...

Sötfia! Visst är det underbart att kunna vara ute mer nu när våren är kommen :)

Ha en myspysdag!
(pssst! kommentera gärna tillbaka i min blogg så slipper jag leta kommentarer hela dagarna...)
Kraaam
Dessie – en hjärtebarnsmamma ♥
http://dessie.vimedbarn.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam