torsdag 10 april 2014

Här håller vi tummana nu…

IMG_9439i

Liam ville jättegärna vara med i en teckningstävling i en lokaltidning. Om man ritar en cirkusteckning och skickar in har man chansen att vinna fyra stycken biljetter till en cirkus som snart kommer till Växjö.

I gårkväll satte han sig och ritade och jag är så förbannat stolt över denna underbara teckning. Han har ritat en elefant, en clown, sol, moln och blommor. Han hade velat rita apor med men dom fick inte riktigt plats. Teckningen är så fin så det är knappt jag vill skicka in den till tävlingen. Min lilla, underbara konstnär!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt fin ♡ ...
Håller mina tummar/Natti Natti Kramen

Sara - Ensamstående mamma sa...

Åh vilken helt underbar teckning! Förstår att du gärna skulle vilja spara den :) Självklart håller jag tummarna för vinst!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam