torsdag 24 april 2014

Eftermiddag med utelek

Efter en jobbdag var det härligt att komma hem till en gubbe som lagade middag och två glada barn som jag saknat massor. Min mamma kom också hit och stannade på middag, Simons goda köttfärspaj med en sallad till.

Gubben är nu på innebandy, Nomi sover och mamma har åkt hem. Liam och jag tittar på Skönheten & Odjuret och ritar teckningar. Strax ska han också sova och då ska jag ha Top Model-maraton resten av kvällen. Har lite att komma ifatt!

IMG_9934IMG_9936IMG_9942IMG_9928

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart med utelek ...
/Kram på Er!

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer sa...

Vem håller du på i Top Model? :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam