måndag 28 april 2014

En lång dag

Tio timmar har vi spenderat hemifrån idag, det hade vi ju inte räknat med i morse när klockan ringde och vi begav oss till Växjö. Nomi skulle träffa sin läkare Maria på Ortopedin för att visa upp sina små, fina fötter. Inga konstigheter där inte, allt såg finfint ut så det känns ju skönt. Jag själv hade en tid på Kirurgmottagningen för en sexmånaders-kontroll, en månad för tidigt dock. Alla prover var precis som de skulle och vikten likaså. Så nu blir det inget nytt besök förrän jag firar ett år som opererad.

Dagen flög sedan iväg med lunch på Skåres i stan och en massa shopping. Blev bland annat nya solstolar, uteblommor som ska planteras imorgon, lite kläder till barnen, fotbollsmundering till Liam som ska börja på fotbollsträning nästa vecka, lite fina kuddar till verandan och så ett tårtfat som jag länge velat ha.

Strax innan sju var vi hemma ikväll och barnen hann hoppa i studsmattan en stund innan det var dags för kvällsrutinerna och nattning. Tror vi alla fyra kommer sova riktigt gott i natt efter denna långa dag.

3 kommentarer:

SAndra sa...

Oj, men kul ändå med såna dagar! :D

Anonym sa...

Härligt att lilla "fossingarna" såg bra ut /Kram ♡ ....

Anonym sa...

Härligt att alla tester såg bra ut både för dig och lilltjejen.

www.mammatea.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam