fredag 4 april 2014

Playdate

Idag har vi hunnit med massor. Inte längesen vi flyttade hit till huset men lik förbannat har garage och förråd varit i ett enda kaos. Massa grejer som egentligen ska vara på vinden har stått och tagit upp plats, prylar all over the place där dom inte ens ska vara. Så vi har lagt en massa timmar på att rensa, röja och organisera. Blev kanoners!

I eftermiddag fick vi finbesök av Eve, André, Nemo och Nikita. Barnen fick leka av sig både inne och ute, helt galna och inte ville dom sluta heller när klockan blev kväller. Så imorgon blir det lekplatsen för de fyra tossingarna!

IMG_9063IMG_9041IMG_9050

1 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att det blev kanoners efter rensningen & röjningen - då blir man nöjd hihi
Härliga foto på Playdaten/Kram på Er & ha en härlig Lördag!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam