söndag 13 april 2014

Lördag och söndag

IMG_9469

Gårdagskvällen spenderade jag och sambon med Henke och Eve. Vi grillade, snackade skit och drack en och annan (host och harkel) alkoholhaltig dryck. Kvällen avslutades på Glasbaren efter varsitt glas. Trevlig kväll!

Vid tre-tiden i eftermiddag fick vi krama om våra goa ungar som haft en mysig helg hos gammelpäronen med lek, god mat och utflykt till Karlskrona. Vi blev bjudna på smarrig söndagsmiddag innan vi begav oss hemåt. Barnen blev glatt överraskade när de hittade både studsmattan morfar köpt och sandlådan som stod på baksidan. Eftersom det regnat och studsmattan var blöt satte dom sig till rätta för att gräva och dona i sanden istället. Verkligen poppis!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Låter mysigt ...
Hihi så skojsigt med sandlåda & de är så fina dina små ♡

/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam