torsdag 24 januari 2013

Vårt vardagsrum och kök

Nu när jag har ägnat några timmar åt att städa inför helgen så får man ju passa på att föreviga sitt rena hem. Det varar ju inte så länge, menar jag. Och samtidigt lägga upp lite bilder på hur vi bor. Eller ja, i alla fall på vårt vardagsrum/kök så kan jag visa andra rummen en annan dag.

Trivs attans bra i den här lägenheten. Det enda jag saknar i vardagsrummet/köket är lite fler fria väggar, hade så gärna haft en stor bokhylla till med alla våra böcker i. Sen hade ju inte en stor härlig köksö varit fel heller!

IMG_2359IMG_2393IMG_2385IMG_2375IMG_2400IMG_2377IMG_2380IMG_2371IMG_2366IMG_2401

12 kommentarer:

Nina sa...

ser jätte mysigt ut :D
å ja vet vad du menar med att det inte är städat så länge.....

Anonym sa...

Åh,så fint...Älskar Köket ♥
Tack för rundturen :) Kram

Unknown sa...

Fint ni har det!

MansonDust - en mammablogg om barnmode sa...

Tjusigt! Jag gillar trappen. :)

Carola Paro sa...

Ah, sån där lampa som ni har vid i hörnet vid soffan, sån hade vi också när vi bodde i Sundsvall!

Angelica - Mamma till Bruce och Bebis i magen sa...

Åh så mysigt ni har det! =)

En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma sa...

Ni har ju det superfint!
Älskar öppen planlösning .. känns så mycket mer socialt när man kan prata med familjen som oftast ser på tv medan man lagar mat :)
Kram

Junitjej sa...

Så fint ni har det!

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Åh vad fint =) <3

Miss M sa...

Fint! Lite samma stil som hemma hos oss =)

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Jättefint! :)

Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11. sa...

Jättefint och mysigt!!! :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam