tisdag 15 januari 2013

7-månaderskontroll på BVC

På fredag blir Nomi hela sju månader, riktigt galet när man tänker på det. För ett år sedan visste vi ju inte ens att vi skulle ha en bebis. Det dröjde istället till slutet av april innan vi fick veta säkert. Ja, det är ju det jag säger: galet vad tiden går!

Min brorsa följde med till BVC på 7-månaderskontrollen efter lunch. Min lilla goding väger nu 7920 gram och är 66,5 cm lång. Hon växer som ogräs. Som ett sött litet ogräs. Allt annat såg bra ut också, som vanligt. Nomi visade upp sina tänder och hur duktigt och stadigt hon kan sitta på egen hand!

IMG_1500IMG_1465IMG_1503IMG_1486IMG_1490IMG_1510

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hon är väldigt lik sin storebror! :)

Anonym sa...

Sååå härligt & vilken sötnos/Puuuuss

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam