lördag 19 januari 2013

Leo’s Lekland i Växjö

Liam blev väldigt överraskad, minst sagt, när vi körde in på parkeringen vid Leo’s Lekland idag. Vi hade ju inte berättat vart vi skulle. Tre timmar med bus och lek blev det, även för Nomi som gärna satt på golvet och smakade på legobitar och bollar. Och hon tog också en sväng eller två i rutschkanan med pappsen!

IMG_1875IMG_1879IMG_1941IMG_1936IMG_1962IMG_1890IMG_1970IMG_2029IMG_1871IMG_1889IMG_1973IMG_2009

Efter lite shopping på Citygross begav vi oss äntligen hemåt. Och i skrivande stund är det soffmys på schemat med lördagsgottis och tv-underhållning. När Liam lagt sig blir det nog att se The Hunger Games också, om vi inte hinner däcka.

5 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Åh mys!

Wihlborgskan sa...

Åh vad kul!
Finns det så man kan käka och fika där också?
Vi har ungefär en timme enkel resa dit,men åh vad sugen jag blev... Har en treåring som skulle gilla det tror jag :-D
Härliga bilder!

Anonym sa...

Så skojsigt & vilka fantastiska foto/Kram på Er!

Jenny sa...

Härliga bilder på era fina barn! Leos är perfekt att tillbringa lite tid ibland. Det bästa är att man får lov att åka lite själv oxå ;)

allalekland.se sa...

Leos Lekland poppar upp som svampar i skogen. Men de fungerar bra och fyller sina syften. Ett bra lekland tycker vi också.

Om ni vill finna alternativa lekland i närheten så kom in till oss på: http://allalekland.se
Och saknar vi något, så tipsa oss gärna!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam