söndag 20 januari 2013

Vår söndag

Tobias har varit här och hälsat på ett par timmar idag. Det blidde lite våffelfika, prat och lek. Nomi, som annars inte har något emot att vara i famnen hos andra, skulle absolut inte komma i närheten av gudfar. Han var skitläskig ju och efter ett par sekunder i famnen var det riktigt ledsna miner. Knäppfia!

Lite senare under kvällen var Liam och jag och hälsade på mormor och morbror en sväng. Ännu mer prat och lek. Sen körde vi och hämtade lite mat på pizzerian som intogs i soffan med film och vanligt söndagsslapp.

Barnen sover i deras rum, sambon har åkt till jobbet och jag sitter med lite bloggfix och mejlande (som jag alltid sitter med i lugn och ro om kvällarna…) och lyssnar på Volbeat. Men nu börjar det närma sig sänggående. Kanske tar och läser ett par sidor i en av böckerna jag fick i julklapp också. Nu när vi huxflux fått sovrummet för oss själva behöver man inte oroa sig för att väcka någon med läslampan och bläddrandet. Så ja, lite läsning får det allt bli!

IMG_2119IMG_2091IMG_2103IMG_2122

1 kommentarer:

Anonym sa...

Så mysigt & fina foto som alltid ♡ ...
/Kram på Er!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam