lördag 26 januari 2013

Han har myror i rumpan, hon har myror i rumpan…

Tar man tillräckligt många (läs; trehundrafemtiotolv) foton på raken så hittar man alltid någon bild som är bra, där barnen-med-myror-i-rumpan faktiskt tittar in i kameran. Samtidigt. Alltid lika spännande att fota barnen tillsammans!

IMG_2516IMG_2545IMG_2493IMG_2498IMG_2538IMG_2517

Idag blir det för övrigt en lugn lördag för oss. En sväng på Kosta Outlet och fika, handla, laga middag och ägna resten av kvällen åt soffmys. Hela familjen!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi...Ja,det är inte lätt när man har "myror i rumpan" Ljuvliga foto på dina sötisar/Kram

Sara - Ensamstående mamma sa...

Hihi så söta bilder :)

Anonym sa...

Fina bilder!

www.mammatea.se

Caroline, Längtan efter fler barn. sa...

Jätte fina bilder, jag har nog inte fått en enda riktigt bra bild på Elias senaste månaderna ;)

Elisabeth sa...

Jättefina bilder :)

Cicci sa...

De är SÅÅÅÅÅ söta! :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam