onsdag 30 januari 2013

Vår onsdag

IMG_3012ny

Nomi på väg till dagis!

Det har varit en halvslapp onsdag hos oss idag. Vi hann knappt hem från dagis och affären förrän Liam somnade i soffan. Det brukar han aldrig göra, så antingen har han busat järnet på dagis eller så är det något på gång. Vi lät honom sova en timme, tills det var dags för middag. Efteråt var han ganska så mycket piggare så kanske var det bara batterierna som behövde laddas.

Sen har vi inte hunnit med så mycket mer ikväll. Barnen fick sig ett bad och strax efter att Nomi somnat kom min mamma på besök. Liam busade och åt äppelklyftor med mormor innan det var dags för tandborstning och sagoläsning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Myyyyyyys hihi
/Puss

kristin sa...

va sööööt :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam